środa, 2 lutego 2011

szaro-buro

jakoś tak, próbuję nowe kwiatki na szydełku ale mam lekki przestój bo dziecko chore,  humor nie ten i wogóle jakos kopa potrzebuję od świata bo bym wnet w łóżku przesiedziala cały dzień jak by się dało...
bedzie więc fotograficznie bo nie chce mi się słowami opisywać tego co w mojej głowie...
fotki internetowe...

taki fotel mega wypaśny mi sie marzy w Naszym mieszkanku kiedyś...

kaawy chyba litrami mogła bym byle latte:)
tak też mogę spędzać dnie

 a tak obecnie sie czuję, totalne zawiesznie...
 wiosna? gdzie ta wiosna? w sercu czasem brak a na polu to sami widzicie...
walentynki? gdzie tam...
 spać, przespać to wszystko
 taki pokoik marzy mi się dla synka...
 chyba czasem tak wyglądam jak na spacer wychodzimy, tylko kurtka i szale, czapki, rękawice i grube buty...
 piękna delikatna ozdoba i chyba za jakiś czas coś podobnego zmajstruję:)
 a to Wam sie może na  święta przydać:)
 znalezione na allegro, sa zjawiskowe:)

6 komentarzy:

  1. Ładne te znalezione w necie zdjęcia :) Powodzenia i zdrówka dla dziecka, zrób sobie tej latte, poczujesz się lepiej! A może gorącej czekolady? Czekolada poprawia humor! Ja jutro mam ostatni egzamin i biorę się za kwiatka dla Ciebie, jutro wyślę Ci zdjęcia kolorów jakie mam, chyba że wrócę i padnę, bo opcja nieprzespanej nocy i siedzenia w książkach przede mną, ale nie wiem czy dam radę, a najchętniej bym coś pofilcowała... Ale zmuszam się ten ostatni raz. Radości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjjj mam dokładnie to samo.... (i fotel i kawa i zawieszenie i spanie i szaliki się zgadzają) to jest jakis spisek pogodowy... bleee. Też bym chciała przespać, a tymczasem czeka mnie jutro eskapada ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o fotelu uszaku ^^ Najlepiej takim jak w coffee heaven- wysoki, miękki, czerwono ognisty...

    OdpowiedzUsuń
  4. dajcie spokój dziewczyny bo faktycznie wszystkie popadniemy w takie maksymalnie melancholijne nastroje... ja jestem uziemiona, mały ma zapalenie krtani i tydzień antybiotyków... a ja przypuszczalnie będę mieć mniej czasu na hobby...eh od jutra zaczynam akcję na zmianę myślenia a teraz zmykam spać...

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam po wyróżnienie do mnie :) http://filcowewybryki.blogspot.com/2011/02/4-troche-wolnego.html i zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Schemat kurki szukaj na blogu: Robótkowe szaleństwa

    http://fascinata.blox.pl/tagi_b/23320/kurki.html?PageNumber=2

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz:)